Ozone tekonolosi faʻamaonia le maualuga lelei uaina

I le uaina gaosiga gaioiga, o le faʻamamaina gaioiga o fagu uaina ma taofi e taua tele. E ui e le faigofie le faʻamamaina o le tino. Afai o le aofaʻi aofaʻi o uaina kolone e maualuga tele, e le gata mafua ai le tamaoaiga leiloa i le atinaʻe, ae o loʻo aumaia ai foʻi le taʻuleleia igoa.

I taimi ua tuanaʻi, o le tele o fagu ma taofi na faʻaaogaina vailaʻau faʻamamaina pei o le chlorine dioxide, potassium permanganate, formalin, ma le sulfur dioxide. O ia ituaiga vailaʻau e mafua ai le toega o mea ma le le maeʻa faʻamamaina, e suia ai foʻi le tofo o le uaina. o le a le mea e sili atu lona leaga, E ono mafua ai le afaina o le tino o le tagata.

Ina ia mautinoa le maualuga lelei o le uaina, e matua fautuaina lava le faʻaoga o le osone ae le o le tuʻufaʻatasiga masani o le disinfection. Ozone e taʻua o se lanumeamata vailaʻau ma e masani ona faʻaaogaina i le vaega o meaʻai. I le gaosiga o le uaina, e mafai e le osone ona fasiotia siama e pei ole E. coli ile ea poʻo le vai. E faʻaititia ile okesene peʻa maeʻa le faʻamamaina ma e leai se mea o totoe.

Ozone sterilization talosaga auala:

Ozone o se oxidant, faʻaaogaina lona malosi oxidizing meatotino, ei ai le fasioti tagata aafiaga i siama ma siama. E le pei o isi metotia disinfection, osone disinfection auala e galue ma vave. I se taimi faʻapitoa, o le osone fesoʻotaʻi fesoʻotaʻi ma siama & siama, faʻaleagaina DNA ma RNA o lona sela pa puipui, faʻaleagaina macromolecular polymers pei o polotini, lipids ma polysaccharides, faʻatamaʻia ana metabolism ma tuʻusaʻo fasiotia, o le osone faʻaleagaina e maeʻa maeʻa.

Faʻaogaina o le osone afi afi i faleoloa:

Faʻamamaina o fagu uaina ma taofi; O fagu o se nofoaga e tele ai le faʻaleagaina o microbial ma o se tasi lea o auala taua e mautinoa ai le lelei o le uaina. O le faʻamamaina o le fagu i le paipa vai e le agavaʻa, aua o le suavai paipa o loʻo i ai le tele o vailaʻau, e manaʻomia ai nisi disinfection ae leʻi faʻaogaina. O le faʻaaogaina o vailaʻau faʻamamāina o le tino e le mautinoa ona o faʻafitauli totoe.

1. Fufulu totonu o le fagu i le vai osone e faʻamamaina ai. Faʻamamaina le taofi e faʻamautinoa ai e le pisia i siama;

2, Faʻamamaina o le ea i totonu o le fale gaosi: ona o siama i le ea, faʻaaogaina ozone e faʻamama ai le ea o se filifiliga lelei. Ona o le osone o se ituaiga kesi ma suavai, e mafai ona ati i soʻo se mea, disinfection leai ni iʻuga oti, ma vave;

3. Faʻamamaina le fale teu oloa. E mafai ona faʻaititia ai le afaina o namu, lago, paʻu ma isumu i totonu o le fale teu oloa, ma mafai ai foʻi ona puipuia ni siʻosiʻomaga eseese e mafua mai suiga eseese o le siosiomaga.


Taimi Post: Aokuso-12-2019