A tecnulugia Ozone garantisce vini di alta qualità

In u prucessu di produzzione di vinu, u prucessu di sterilizazione di buttigli è tappi di vinu hè assai impurtante. Mentre u prucessu di disinfezione ùn hè micca faciule. Se u numeru tutale di culunie di vinu hè troppu altu, ùn solu causanu perdite ecunomiche à l'impresa, ma porta ancu una cattiva reputazione.

In u passatu, a maiò parte di e buttiglie è tappe utilizavanu disinfettanti chimichi cum'è diossidu di cloru, permanganatu di potassiu, formol è diossidu di zolfu. Tali disinfettanti avarianu un residu materiale è una sterilizazione incompleta, cambierianu ancu u gustu di u vinu. ciò chì hè peghju, Pò causà allergie à u corpu umanu.

Per garantisce l'alta qualità di u vinu, hè assai raccomandatu di aduprà ozonu invece di u tradiziunale prucessu di disinfezione. L'ozone hè cunnisciutu cum'è disinfettante verde è hè ampiamente adupratu in l'industria alimentare. In u prucessu di produzzione di vinu, l'ozone pò tumbà battìri cum'è E. coli in l'aria o in l'acqua. Hè ridutta à ossigenu dopu a sterilizazione è ùn ci hè micca residui chimichi.

Meccanismu di applicazione di sterilizazione di l'ozone:

L'ozone cum'è ossidante, aduprendu a so forte pruprietà ossidante, hà un effettu uccidente nantu à i batteri è i virus. A diversità di l'altri metudi di disinfettazione, u metudu di disinfettazione di l'ozone hè attivu è rapidu. À una certa concentrazione, l'ozone interagisce direttamente cù i batteri è u virus, distrugge l'ADN è l'ARN di a so parete cellulare, decompone polimeri macromoleculari cum'è proteine, lipidi è polisaccaridi, distruggendu u so metabolismu è uccidendu direttamente, dunque a sterilizazione di l'ozone hè cumpletamente.

Applicazione di l' generatori in cantine:

Disinfettazione di buttiglie è tappe di vinu: E buttiglie sò un locu induve a contaminazione microbiana hè più è sò unu di i fattori chjave per assicurà a qualità di u vinu. A pulizia di a buttiglia cù acqua di rubinetto ùn hè micca qualificata, perchè l'acqua di rubinettu cuntene una varietà di sostanze, chì necessitanu di più disinfettazione prima di l'usu. L'usu di a disinfezione chimica ùn hè micca garantitu per via di prublemi residuali.

1. Risciacquate l'internu di a buttiglia cù acqua d'ozone per rende sterile. Disinfettate u tappone per assicurà chì ùn sia micca cuntaminatu da i batteri;

2, Disinfettazione di l'aria in fabbrica: per via di i batteri in l'aria, l'usu di l'ozone per disinfettà l'aria hè una bona scelta. Perchè l'ozone hè un tipu di gas cun fluidità, pò penetrà dappertutto, a disinfezione ùn hà micca sbagli, è rapida;

3. Disinfetta u magazinu. Pò riduce i danni di zanzare, mosche, scarafaggi è topi in u magazinu, è pò ancu prevene vari batteri causati da vari cambiamenti ambientali.


Tempu di posta: Aug-12-2019