A tecnulugia di l'ozone hè aduprata in i risturanti è i frutti

Cù l'avanzamentu cuntinuu di e tecniche di cultura di frutti è ligumi, per prevene i parassiti è accurtà u ciclu di crescita, a maiò parte di i frutti è di e verdure adupranu pesticidi è fertilizanti durante a piantazione. U cunsumu à longu andà di alimenti cù residui di pesticidi averà un certu impattu annantu à a salute di e persone.

Oghje, a cumpetizione in l'industria di a ristorazione hè feroce. I bisogni di e persone per i ristoranti ùn sò micca solu u gustu gustosu di l'alimentu, ma ancu preoccupazione per a sicurezza alimentare.

Dunque, u ristorante disinfetta e materie prime di l'alimentu, non solu pò assicurà a sicurezza di l'alimentu, ma ancu arricchisce a reputazione di u ristorante, portà una migliore esperienza culinaria à i clienti, è migliurà a fedeltà di i clienti à u ristorante.

Parechji risturanti di solitu lavanu o bagnanu solu frutti è ligumi cù acqua, chì pò solu eliminà a terra di frutti è ligumi, mentre ùn ponu micca lavà i residui di pesticidi o i batteri.

Chì duvemu fà? U generatore d'ozone hè una bona scelta.

A macchina à l'ozone genera l'ozonu attraversu u scaricamentu di corona, Usendu l'acqua d'ozone per pulisce frutti è ligumi decompone principalmente pesticidi è ormoni, è cunserva funzioni di deodorizante.

1, L'ozone hè un ossidante assai forte chì pò oxidà rapidamente e pareti cellulari di batteri è virus. U pesticida hè un cumpostu organicu. A forte ossidazione di l'ozone distrugge a struttura di a membrana di i residui agriculi, pruvucendu cambiamenti chimichi in i pesticidi, decomponenduli, è infine eliminendu i pesticidi residui.

2 、 Preservazione è deodorizazione, l'ozone uccide u virus battericu nantu à a superficia di frutti è ligumi. Durante u prucessu di sterilizazione, una grande quantità di ossigenu hè generata, ciò chì aumenta u cuntenutu di ossigenu, rendendu difficiule per a sostanza produttrice di odori di pruduce cattivi odori in un ambiente aerobicu. I bassi livelli di ozonu gassosu ponu impedisce u deterioramentu di a muffa in parechji prudutti freschi immagazzinati. U almacenamentu di frutti in ozonu à bassa concentrazione pò riduce l'incidenza di malatie di 95%, cusì u tempu di priservazione aumenterà.

Vantaghji di aduprà l'attrezzatura di disinfezione di l'ozone

L'ozone hà e caratteristiche di bona diffusibilità, concentrazione uniforme, senza angulu mortu, ecc. L'ozone hè facilmente solubile in acqua. Hè facilmente decomposta in ossigenu è acqua dopu a disinfettazione, senza lasciare inquinamentu secundariu. L'ozone hè assai ossidante è pò tumbà rapidamente a maiò parte di i batteri. A disinfettazione di l'ozone pò rimpiazzà i metudi tradiziunali di disinfettazione per assicurà a sicurezza alimentare di i commensali.


Tempu di posta: Aug-03-2019