Aveesea lago ma namu

Poʻo le a lava le ituaiga ma le nofoaga o nofoaga (faleʻaiga, faleʻaiga, faleoloa o meaai, ma isi), o foliga vaaia ia latou o ni ituaiga iniseti le manaʻomia e mafai ona avea ma faʻamaʻi e le maalofia, aemaise lava i le tulaga mai lago ma namu. o le mea moni o nei iniseti o se tasi o mafuaʻaga sili aveina o faʻamaʻi i le lalolagi atoa.

O le osone, i le avea ai o se vailaʻau malosi, e matua aoga lava i le aveʻesea uma o manogi, ma mafua ai se lelei faiga mo deodorizing le nofoaga i lenei tulaga.

O le mea moni o le faʻamamaina o manogi e fesoasoani e aloese ai mai le aʻafiaga aʻafiaga o nei mea mo faʻamaʻi, talu ai o le manogi o se tasi o taua lagona mo le ola o manu. O lenei lagona e faʻatagaina ai i latou e le gata ona faʻaavanoa se mea e maua ai se mea e maua ai se mea e maua ai ni meaʻai, ae o loʻo gafa foʻi ma le faʻatosinaina ma le tulaga o paga talafeagai pe a toe fanaufouina.

O le mea lea, ua faʻamaonia ai o le aveʻesea o manogi i nisi nofoaga faʻamaonia faia e le o aliaʻe faʻamaʻi ia latou, e leai se mea ae o le masani ai. O lona uiga, e ala i le aveʻesea o le faʻatosina -o le manogi o meaʻai poʻo ona toega, manogi o le amataga, tagata, ma isi, o se mafuaʻaga o meaʻai mo inumaga uma ma iniseti-, le lamatiaga na, tuleia e lena manogi, latou taunuʻu le manaʻomia "tagata asiasi ”I nofoaga ma fale.

I lenei auala, o le faʻapipiʻiina o osone generator, tuʻufaʻatasia ma le tumama lelei amioga (faʻamamaina ma disinfection), mafai faʻamautinoa e leai se faʻamaʻi o soʻo se ituaiga o folafolaina i totonu o togafitiga nofoaga.


Taimi Post: Mar-05-2021