Eliminazione di mosche è zanzare

Qualunque sia u tippu è a situazione di e strutture (ristoranti, caffetterie, negozi alimentari, etc.), l'apparizione in elli di un certu numeru di insetti indesiderabili chì ponu diventà una pesta hè inevitabile, soprattuttu in u casu di mosche è zanzare. un fattu chì st'insetti sò unu di i principali purtatori di malatie in u mondu sanu.

L'ozone, cum'è un disinfettante putente, hè assai efficace per eliminà tutti i tipi di odori, dendu un sistema ideale per deodorizà u spot à stu riguardu.

U fattu di eliminà l'odori aiuta à evità l'effettu di rivendicazione chì questi anu per i parassiti, postu chì l'odore hè unu di i sensi cruciali per a sopravvivenza di l'animali. Stu sensu li permette micca solu di furnisce un sustenimentu, situendu e fonti di manghjà, ma hè ancu rispunsevule per l'attrazione è a lucazione di coppie adatte quandu si riproduce.

Hè dunque cunfirmatu chì l'eliminazione di l'odori in certi locali rende chì i parassiti ùn apparisinu micca in elli, ùn hè altru chè sensu cumunu. Hè cusì, eliminendu l'attrattu - l'odore di l'alimentu o di i so resti, l'odori d'origine, umani, ecc., Una fonte di alimentu sia per i roditori sia per l'insetti -, u risicu chì, spinti da questu odore, ghjunghjenu "visitatori indesiderati" »À u lucale.

In questu modu, l'installazione di u generatore d'ozone, cumbinata cù e pratiche di igiene bona (pulizia è disinfettazione), pò assicurà chì nisuna pesta di ogni tipu sia dichjarata in l'installazioni trattate.


Tempu di posta: Mar-05-2021