A tecnulugia di ossidazione di l'ozone aiuta à deodorizà è disinfettà e stazioni di rifiuti

L'odore di cumposti organichi volatili cum'è l'idrogenu sulfuru è l'ammonia ammessu durante u almacenamentu, u trasportu è u transitu di i rifiuti municipali hè emessu in l'aria, causendu grandi prublemi à l'ambiente di vita è l'ambiente di travagliu di i residenti circundanti è di i travagliadori ambientali. Produce una grave inquinamentu dannosu per l'ambiente. A deodorizazione è a disinfezione di i rifiuti sò di grande impurtanza per prutege l'ambiente di vita di i residenti circundanti è l'ambiente di travagliu di i travagliadori.

Tecnulugia di ossidazione di l'ozone - ùn soffre più d'odore

Cum'è una forte sustanza ossidante in u mondu naturale, l'ozone pò ossidà a maiò parte di i batteri è di i virus, è ùn ci hè micca inquinamentu secondariu. U generatore d'ozone hà cinque vantaghji in l'usu di e stazioni di rifiuti. 1. Low investimentu, 2. Low cost upirativu. 3, Operazione simplice. 4, Alta efficienza di deodorizazione, 5, Disinfezione.

Principiu di a tecnulugia di l'ozone per l'ossidazione è a rimozione di l'odori:

E molecule ossidate à alta concentrazione prodotte da u generatore d'ozone reagiscenu cù molecule cume l'idrogenu sulfuru, ammoniaca, ammine organiche, tioli è tioeteri produtti da l'odore, distruggendu i so organelli DNA è RNA, infine distruggendu è decomponendu u metabolismu di e cellule di l'odore. L'ozone hè un forte oxidante, chì pò oxidà varie sostanze organiche è inorganiche. Utilizendu e caratteristiche di l'ossidazione forte di l'ozone, una certa concentrazione di ozone hè messa in aria per furmà l'ossidazione è l'eliminazione di l'odori, è si ottiene l'effettu di deodorizazione.

Vantaghji di a deodorizazione di l'ozone:

1. L'ozone hè una reazione di decomposizione diretta è attiva cù l'odore, senza inquinamentu secundariu. Hè un disinfettante verde chì rimpiazza u metudu spray chimicu di i sapori tradiziunali di e piante.

2, In più di a deodorizazione pò ancu esse sterilizzata, postu chì l'ozone hè un forte oxidante. In u prucessu di deodorizazione, u virus battericu hè simultaneamente ossidatu è eliminatu. L'ozone hè facilmente solubile in acqua, Usendu l'acqua d'ozone per lavà a terra, i muri è i veiculi di trasportu pò uttene una bona disinfettazione.

3, L'efficienza di deodorizazione di l'ozone hè alta, in un certu spaziu è cuncentrazione d'ozone, tuttu u prucessu di decomposizione è ossidazione di l'ozone hè compiu in un tempu assai cortu. L'ozone hè un gas fluidu chì pò esse disinfettatu à 360 gradi senza anguli morti, evitendu i svantaghji di altri metudi di disinfettazione, è migliorendu l'efficienza di tuttu u travagliu di disinfettazione.


Tempu di posta: Aug-17-2019