Applicazione di l'ozone - trattamentu di i gasi di rifiuti industriali

L'inquinamentu atmosfericu hè sempre statu unu di i prughjetti naziunali chjave, è i gasi di rifiuti industriali sò un impurtante inquinante atmosfericu. U gasu di rifiutu industriale si riferisce à vari inquinanti atmosferici generati in u prucessu di produzzione, a scarica diretta in aria hè assai dannosa per l'ambiente. Se l'omu, l'animali è e piante inalanu un gas di scaricu eccessivu, influenzerà direttamente a salute.

E fonti principali di gasi di rifiuti industriali: gasi chimichi scaricati da impianti chimichi, impianti di gomma, fabbriche di materie plastiche, piante di vernice, ecc., Cuntenenu parechji tippi di inquinanti, proprietà fisiche è chimiche cumplesse, gasi nocivi cumpresi ammoniaca, sulfuru di idrogenu, idrogenu, un flussu Alcoli, sulfidi, VOC, ecc., Sò estremamente dannosi per l'omu.

Metudi di trattamentu di i gasi rifiuti:

1. Metudu di decomposizione microbica, chì hè alta efficienza di trattamentu, ma u gasu trattatu hè unicu, è u costu di u travagliu è di u funziunamentu sò alti.

2, Metudu di adsorbimentu di carbone attivatu, adsorbimentu di gasi di scappamentu attraversu a struttura interna di carbone attivatu, faciule da saturà, deve esse rimpiazzatu spessu.

3, Metudu di combustione, faciule da pruduce inquinamentu secundariu, elevati costi di pulizia.

4. Metudu di cundensazione, altu costu di funziunamentu, adupratu cum'è gasu di scappamentu di adsorbimentu.

Metudu di ozonolisi:

L'ozone hè un forte oxidante chì hà un forte effettu di ossidazione nantu à a materia urganica, è hà un forte effettu di decomposizione nantu à i gasi malodoranti è altri odori irritanti.

In u prucessu di trattamentu di i gasi di scappamentu, a forte proprietà ossidante di l'ozone hè applicata, è i ligami moleculari in u gasu di scappamentu sò decomposti per distrugge u DNA di e molecule di gas di scarico. A reazzione d'ossidazione di nitrogenu ammoniacale, sulfuru d'idrogenu, diossidu di zolfu, monossidu di carbonu, ecc. In u gasu di scappamentu causa a decomposizione è a fissione di u gasu, è a sustanza organica diventa un cumpostu inorganicu, acqua è una sostanza non tossica, purificendu cusì u gasu di scappamentu.

L'ozone hè pruduttu principalmente aduprendu aria o ossigenu cum'è materia prima, è dopu generatu da a tecnulugia di scarica corona, senza cunsumabili, dunque u costu di l'applicazione hè bassu. U trattamentu di i gasi di scaricu adopra a pruprietà ossidante estremamente forte di l'ozone, distrugge a struttura moleculare di u gasu scumpressu, l'ozone si trasformerà in ossigenu dopu a decomposizione, ùn lascia micca l'inquinamentu secundariu. In una certa concentrazione, u prucessu di disinfettazione hè estremamente veloce, u generatore d'ozone hè una di e migliori soluzioni per trattà i gasi di scaricu.

 


Tempu di posta: Aug-17-2019