Auala saogalemu e faʻaaoga ai le osone gafa

O le auala sili ona saogalemu e faʻaaoga ai afi osone o loʻo i totonu o le avanoa e le faʻaogaina. Faamautinoa e leai ni tagata poʻo ni manu i totonu o le fale ma aveʻese uma tototo i totonu o fale ae leʻi amataina le masini osone.

I nisi tulaga, masini osone mafai ona saogalemu faʻaaogaina i le fale i maualalo concentrations ma saogalemu tulaga pei faʻamaoti mai OSHA poʻo le EPA. E aofia ai le laʻititi manaʻoga e pei o le faʻamamaina o le ea mo le manava, aveʻese le asu mai le kuka poʻo le aveʻese le sikaleti asu. O sea avanoa e mafai lava ona nofoia aʻo faʻaaogaina le masini. Peitaʻi, e le mafai ona faia lena mea peʻa manaʻomia le faʻateleina o le osone faʻapipiʻi e pei o le fasiotia o suia i le fale 

Taofi le afi osone i se tulaga faʻaaogaina ma le saogalemu, faʻatino masani ona faʻaleleia e pei o le faʻamamaina o lana ipu aoina i le va o le 2 - 6 masina. Faʻapea foi, aloese mai le tamoʻe o le afi eletise i se siosiomaga ma maualuga sūsū. E mafai e le susū ona faapipii i totonu le masini osone.

A maeʻa le faʻamautuina o le gasologa, faʻamoe faitotoʻa ma faʻamalama matala mo le osone e faʻateʻa. E toeititi 30 minute ile 3 itula mo le osone e faʻaalu faʻaletonu i le okesene.

 


Taimi Post: Tes-21-2020