Ozone adupratu in a disinfezione di l'acqua di u paisaghju è a rimozione di alghe

L'acqua di a piscina di u paisaghju hà una capacità di autopurificazione assai bassa è hè facilmente inquinata. Postu chì e feci produtte durante l'acquacultura di i pesci sò scaricate in l'acqua, hè faciule di razza alghe è plancton, pruvucendu a qualità di l'acqua à deteriorassi è odurà, allevendu zanzare, è purtendu eventualmente à a morte di i pesci. a filtrazione sola ùn hà micca assai effetti nantu à l'alga è E. coli. Troppu alghe influenzanu ancu a filtrazione è a precipitazione, chì pò causà bloccu.

L'ozone hè un forti ossidante cù capacità bactericida à ampiu spettru. Hè scumpressu in ossigenu in acqua dopu a sterilizazione di l'ozone. Ùn hà micca residui. Pò dinò aumentà u cuntenutu di ossigenu in l'acqua è prumove a crescita biologica. Hà sterilizazione, decolorazione è deodorizazione in u trattamentu di l'acqua. Ughjettu d'alga è altri effetti

1. Deodorizazione: L'odore in l'acqua hè causatu da a presenza di sostanze odorose cum'è l'ammoniaca, chì portanu geni attivi è sò propensi à reazzioni chimiche. L'ozone hè un forte oxidante, chì pò ossidà una varietà di sostanze organiche è inorganiche. Utilizendu e caratteristiche di l'ossidazione forte di l'ozone, una certa concentrazione di ozone hè messa in e acque reflue per furmà l'ossidazione è l'eliminazione di l'odori, è si ottiene l'effettu di deodorizazione.

2. Decolorizazione di l'acqua: l'Ozone hà una forte adattabilità à a cromaticità, una alta efficienza di decolorazione è una forte decomposizione ossidativa di a materia urganica culurita. A materia urganica culurita hè generalmente una sustanza organica policiclica chì hà un legame insaturatu, è trattata cun ozone, u legame chimicu insaturatu pò esse apertu per rompe u ligame, rendendu cusì l'acqua più chjara, ma micca cambià l'essenza naturale di l'acqua.

3. Eliminazione di alghe: L'ozone hè adupratu soprattuttu cum'è pretrattamentu in a rimozione di alghe, è hè unu di i metudi di trattamentu efficaci è avanzati di alghe in cumbinazione cù i prucessi successivi. Quandu l'ozone hè pretrattatu, e cellule di alghe sò prima lisate, in modo da esse facilmente rimosse in u prucessu successivo, è u prucessu di rimozione di l'alga hè riduttu.

4. Disinfettazione di l'acqua: l'ozone hà una forte pruprietà ossidativa, pò tumbà i batteri in l'acqua, propaguli, spore, virus, E. coli, riduce u dannu à l'organisimi acquatichi, migliurà a qualità di l'acqua.

L'ozone hà grandi vantaghji in a disinfettazione è l'eliminazione di alghe in l'acqua di u paisaghju. Sutta u stessu ambiente è concentrazione, a capacità di sterilizazione di l'ozone hè 600-3000 volte quella di u cloru. L'ozone hè pruduttu in situ, senza cunsumabili, menu investimenti, operazione simplice è cunveniente.


Tempu di posta: Sep-15-2019