Tecnulugia di Disinfezione Ozonu in Aquarium

L'animali in l'acquariu campanu in sale di mostra relativamente chjose, cusì i requisiti di qualità di l'acqua sò assai alti. Nitriti, azotu ammoniacale, metalli pesanti è escrementi animali ponu inquinà l'acqua, è l'allevu di batteri affetta direttamente a salute di l'organismu. Dunque, l'acqua in a sala di mostra deve esse continuamente circulata. Di solitu l'inquinanti in l'acqua seranu intercettati, l'acqua pò esse riciclata in u padiglione dopu a disinfettazione. Hè abituitu di solitu per tumbà i microorganismi dannosi in l'acqua cù sterilizatori ultravioletti o sterilizatori à l'ozone. U sterilizatore di l'ozone in l'acquariu marinu hè attualmente un metudu di sterilizazione megliu.

L'organismi acquatici marini ùn sò micca adatti per a disinfezione di u cloru. U cloru provoca sustanzi carcinogeni in l'acqua, è a capacità di disinfettazione di u cloru ùn hè micca bona quant'è quella di l'ozone. Sutta u stessu ambiente è concentrazione, a capacità di sterilizazione di l'ozone hè 600-3000 volte di cloru. L'ozone pò esse pruduttu in situ. U generatore d'ozone integratu cù un generatore d'ossigenu integratu. Hè assai sicuru in usu. U cloru hà bisognu di trasportu è di almacenamentu, qualchì volta hè periculosu.

L'ozone hè un tipu verde di fungicida ecologicu. L'ozone si decompone in ossigenu in acqua. Ùn hà micca residui. Pò dinò aumentà u cuntenutu di ossigenu in l'acqua è prumove a crescita biologica. L'ozone hà parechji tippi di capacità in acqua, cume: sterilizazione, decolorazione è ossidazione.

1. Disinfettazione di l'acqua è purificazione di l'acqua. L'ozone hè un forte oxidante. Uccide guasi tutti i propaguli è spore batteriche, virus, E. coli, ecc., È in listessu tempu decolorizeghja è deodorizeghja, migliurendu assai a chjarezza di l'acqua. Senza cambià a natura naturale di l'acqua.

2.Degradazione di a materia urganica: l'ozone reagisce cù a materia urganica cumplessa è u face cunvertisce in materia urganica simplice, chì cambia a tossicità di l'inquinante. In listessu tempu, riduce i valori COD è BOD in l'acqua per migliurà ulteriormente a qualità di l'acqua.

3.Degradazione di e sostanze dannose cume u nitru è l'azotu ammoniacale chì sò dannosi per i pesci. L'ozone hà una forte capacità ossidante in l'acqua. Dopu avè reagitu cù sostanze dannose, pò esse decomposta da a capacità ossidante di l'ozone. Altri residui dopu a decomposizione ponu esse biofiltrati o altrimenti rimossi per assicurà a qualità di l'acqua.


Tempu di posta: Aug-31-2019