U sterilizatore di frutta è verdura di ozone hè utile per a salute

In a nostra vita d'ogni ghjornu, parechji alimenti in u mercatu sò cultivati ​​cù fertilizanti chimichi chì sò aduprati per tene l'alimentu senza insetticidi per aumentà a produzzione di e culture. Se a ghjente cunsuma i beni cultivati ​​aduprendu chimichi o fertilizzanti, influenzerà a salute di e persone.

Ancu l'alimenti biologichi anu bisognu di qualchì livellu di pulizia per evità ogni risicu. Lavà a verdura è i frutti cù acqua chjara ùn elimina micca i residui di chimichi è pesticidi prisenti nantu à l'alimenti.

Per eliminà e sostanze chimiche è fertilizanti, avete bisognu di aduprà un generatore d'ozone per rende i vostri alimenti sicuri per l'usu.

L'ozone hè un ossidante putente è à azzione immediata chì ossida facilmente tutti i batteri, pesticidi, chimichi è virus. A tecnulugia di l'ozone di Purificazione Dino pò uccidere efficacemente tutti i contaminanti cum'è batteri, funghi, virus è assai altri patogeni da a superficie esterna di verdure, frutti è carne. Aiuta à eliminà i contaminanti è permette di cunsumà alimenti freschi.

Basta lavà ligumi, frutti è carne cù acqua chjara, ùn elimina micca i pesticidi è altri contaminanti dannosi da a superficia. U sterilizatore Dino Purification utilizza a putente tecnulugia di l'ozone per rimuovere le impurità.

Dunque, se vulete assicurà chì cunsumate alimenti freschi chì sò liberi da sostanze dannose è batteri, avete bisognu di un sterilizzatore DINO ozonu.

Per piacè cuntattateci per i dettagli.


Tempu di posta: Nov-23-2020